2020/12/20

Várólista csökkentés 2021 - Új szelek fújnak

Na kérem szépen, ismét itt vagyok és ismét próbálkozom. Igen, tudom, hogy ez idáig még egyik évben sem sikerült teljesítenem ezt a kihívást, pedig majd mindegyiken indultam, de most... most, hogy én is  bevetem a titkos fegyverem - alternatív listával is készülök, ami állítólag óriási segítséget nyújt majd számomra -, tuti célba érek ,vagy legalábbis nagyon remélem. :)

A játék háziasszonya - mint mindig - most is Lobo. A játékszabályokról részletesen pedig itt olvashattok.

És akkor nézzük a 2021-es év játékosait:
2. Charlie N. Holmberg: A ​mestermágus
3. Katherine Arden: A ​medve és a csalogány
4. Victoria Schwab: Egy ​kegyetlen dal
6. Jeaniene Frost: Második ​kísértés
7. Edith Eva Eger: A ​döntés
8. Sabahattin Ali: Madonna ​prémkabátban
9. Sarah J. Maas: A ​Court of Wings and Ruin – Szárnyak és pusztulás udvara
11. Emily Gunnis: A ​lány a levélből
12. Jane Corry: Csak ​egy pillanat

És íme az alternatív listám:
2. Albert Levente: A ​hasznos idióta
3. V. E. Schwab: Egy ​sötétebb mágia
4. Brandon Sanderson: Vész
5. Antoine Laurain: Az ​elnök kalapja
6. Gail Honeyman: Eleanor ​Oliphant köszöni, jól van
8. Elle Kennedy: The ​Goal – A cél
11. Kate Quinn: A ​vadásznő
12. Jennifer Donnelly: Stepsister ​– Egy sötét mese
 

8 megjegyzés:

  1. Úh, hát nekem az alter listád kétségtelenül jobban bejön, 4 nagy kedvencem is van ott, és plusz egy szintén kedvelt kötet. :)
    A medve és csalogány engem is érdekel, A hasznos idiótának pedig tök jó a borítója. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak tippjeim, hogy melyik lehet az a 4 könyv. :) Az elnök kalapja láttam, hogy nálad is játszik és A hasznos idiótára egyértelműen a borítója miatt figyeltem fel, nekem is borzasztóan tetszik. A 2. részét is láttad? Az is baromi jól néz ki. :)
      Na, hát remélem, hogy ennyi könyvvel már sikerül teljesítenem a tervet.

      Törlés
    2. Eleanor Oliphant, A vadásznő, Krumplihéjpite és Laurain, csak azt benéztem véletlenük, azt hittem A piros notesz van ott :D Azt imádtam, Az elnök kalapja pedig nekem is 2021-re került listára. ;) Plusz a Stepsister is jó élmény volt, idei olvasmány.
      Rákerestem, valóban jó A hasznos idióta második része is, tetszik a design. :)
      Biztosan sikerül! :) Hajrá!

      Törlés
    3. A piros notesz nálam is kedvenc volt, azért is került fel a listára Az elnök kalapja. :)És a kedvenceid közé én azt hittem, hogy az Egy sötétebb mágia is beletartozik, de látom, hogy azt nem is olvastad... de a többit eltaláltam. :)

      Törlés
    4. De, olvastam az Egy sötétebb mágiát, csak eredetiben, de én nagyon nem szerettem. :/ Remélem nekem jobban fog tetszeni.
      Laurain akkor közös kis szerelem :))

      Törlés
    5. Ó, az angol könyveidnél nem néztem. Hát... remélem, hogy tetszeni fog, mert a 2. részt is beszereztem már. :)

      Törlés
  2. Sok sikert! Az alternatív valóban sokat segít! A Krumplihéjpités könyv pedig nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi .:) Ennyi könyvvel tényleg könnyebbnek tűnik a kihívás, remélem ennyivel már tényleg sikerül.

      Törlés