2019/03/30

,

Az imádott Julia Quinn ♥

Úgy tűnik, hosszabb kihagyás után újra romantikus időszakomat élem - nemrég kezdtem el nézni a Poldarkot, amire aztán totál rákattantam, meg épp tegnap láttam ötödjére... vagy hatodjára? ki számolja már - a Büszkeség és balítélet c. filmet is, melynek kapcsán aztán kedvem támadt számba venni, hogy melyek azok a Julia Quinn könyvek, melyeket borzalom, de valami oknál fogva eddig még nem olvastam el. És meglepő mód elég sok került fel a listámra, aminek őszintén szólva örülök is kicsit, hiszen milyen jó mulatság lesz majd mindegyiken szép lassan végigmenni - mert  a jóból ugye sosem elég, meg minél tovább tart, annál jobb... és a többi - szóval ismét Julia Quinnezni fogok, sőt a Bridgerton sorozatával még lehet újrázom is, hiszen nincs is annál szórakoztatóbb, humorosabb és szívmelengetőbb történelmi romantikus sorozat e pusztuló földtekén, mint a Bridgerton család története. 
Iiigen, tudom, nagy szavak ezek, de milyen igazak!

Íme a lista az írónő nálunk megjelent sorozatairól, melyek közül a Bridgerton családból hamarosan Netflixes tévésorozat is készül. (Én megmondtam, hogy ez a legjobb.)


A herceg és én 
A vikomt, aki engem szeretett 
Rossz kor  
És boldogan éltek


Smythe-Smith Quartet 
Egy csók... és más semmi 
Sir Richard Kenworthi titkai


Bevelstoke-trilógia
Tíz dolog,amit szeretek magában  


Csudajó
Csudajó 
Ma éjjel táncolnék  
Lent délen, édes...  

A korona szolgálatában
Hogyan fogjunk örökösnőt 
Hogyan fogjunk márkit 

Rokesby-család
Miss Bridgerton miatt
Szerelem postafordultával
A másik Miss Bridgerton

Wyndham két hercege
Windham elveszett hercege
Mr. Cavendish, ha jól sejtem?

Lyndom nővérek
Minden és a hold  
Aranylóbb a napnál



3 megjegyzés:

  1. Ahh, tetszik neked is a Poldark!!! :))) Úgy el voltam kettyenve, hogy másoknak nem jött be... Persze megértem őket is, de nah... ez tök jó.

    Amúgy én meg pont nem vagyok romantikus hangulatban, talán majd segít rajta a jó idő, vagy nem tudom... Mondjuk ez nálam naponként változik :P

    Kb 13 Quinn könyvet olvastam, a többség nagyon szórakoztató volt, és igazából én is imádom az írónőt. Akkor értékeljük ám igazán a jó romantikus regényírókat, amikor már olvastunk irtó rossz romantikusokat is :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes a Poldark, mert az 1. évad végétől, 2. elejétől annyira nem csúszott. Néztem, mert jó volt, de hogy mindent eldobjak miatta? Na azt azért nem. Aztán jött a fordulat, amikor a doki először megcsókolta a szöszit... :) és onnantól kezdve már nem volt megállás. Most a 3 évad elejénél tartunk. Remélem kitart a lelkesedés. :)

      13? Azt hittem, hogy csak 5-6 könyvét olvastad. Tök jó! Lassan lekörözöl. :D

      Törlés
  2. Szeretném olvasni a könyveid, imádom a romantikus regényeket.Hogyan lehetséges?

    VálaszTörlés