2020/05/08

, , , , ,

Melanie Harlow: After We Fall – Mindig van tovább

A könyv főszereplője Margot Lewiston egy jómódú és kifinomult teremtés, aki PR tanácsadóként dolgozik a saját vállalkozásában, amit a barátnőjével együtt alapított. Amikor az ex barátja túl messzire megy egy ünnepélyes gálán, Margot kínos jelenetet rendez, mely után a kellemetlen pletykák megelőzése végett, muszáj kis időre eltűnnie a városból. Így örömmel fogadja el a michigani Valentini család megbízását, melyben arra kérik, hogy néhány ötletes marketing fogással lendítse fel kicsit a gazdaságukat. Ezen a farmon találkozik Margot a morcos és felháborítóan vonzó Jack Valentinivel, aki nem mellesleg nem csak roppant mogorva és zárkózott, de mindenféle segítséget és fejlesztést elutasít, ami a farm javára szolgálhat. 

A könyvet kényszerből kezdtem el olvasni. Na nem mintha pisztolyt kellett volna szegezni ezért a fejemhez, de mivel az aktuális olvasmányom épp nem volt karnyújtásnyi közelben, így lustaságból, amit a jobb hangzás érdekében nevezzünk inkább kényelemnek, ebbe kezdtem bele.

És igazából nem bántam meg, mert egy nagyon romantikus és szórakoztató őrültségben volt részem, ami szerencsére jó hangulatban kapott el, így a forró erotikus jelenetek sem zavartak túlzottan. Persze tisztában vagyok azzal, hogy a szex ennek a műfajnak elengedhetetlen kelléke, nem is panaszként mondom mindezt, csak nem számítottam rá, hogy a szereplők között felcsapó vonzalom és vágy ennyire gyors, heves és intenzív lesz. 

"Leesett a szandálom. Tényleg kikúrt a Jack Rogers szandálból. És a fatörzs vélhetően széttépte a Lily Pulitzer ruhám hátát. De a pokolba, milyen jó volt. Nyers. Piszkos. Vad."

Na de lépjünk túl e mindent elsöprő lángoló szenvedélyen és beszéljünk magáról a történetről és a szereplőkről is kicsit. Margot és Jack totál ellentéte egymásnak, különböző világból származnak, mégis tökéletesen kiegészítik egymást. Az ebből adódó feszültséget és vonzalmat pedig a szerzőnek a kezdetektől fogva remekül sikerült ábrázolnia. Margot független és bátor lány volt, gazdag családból származott, apja politikus, mindig is luxus vette körül őket, ennek ellenére mégis a saját lábára akart állni, amit én kifejezetten nagyra értékeltem benne. Élveztem, hogy különböző élethelyzetekben – fényűző drága partikon és szaros tyúkólban való tojásszedés közben - találkozhattam vele, és hogy az ott lévő megnyilvánulásai soha nem okoztak csalódást. Úgyhogy Margot nagyon pozitív szereplő és színes személyiség volt számomra, amire a történet előrehaladtával döbbentem csak rá igazán.
Jack… Nos ő egy egészen más tészta. Ő egy rendkívül morcos és konok, ám piszok jóképű, amolyan félisten kinézetű pasi, ráadásul egy családi gazdaságot visz és a testvéreivel együtt igazgatja a farmot. Jack személyiségére nagyban ráüti bélyegét, hogy a feleségét három évvel ezelőtt veszítette el és a bűntudattól, amit a halála miatt érez a mai napig nem tudott még megszabadulni. Aztán jött Margot, és Jack életében minden inogni kezdett. Úgy érezte, hogy a lány jelenléte olyan változást hoz az életében, amire még nem készült fel és amire még egyáltalán nem vágyott. Aztán ahogy egyre közelebb kerültek egymáshoz, és beszélgetni kezdtek a múltjukról és a fájdalmaikról és hogy mi hiányzik az életükből, valami megváltozott közöttük. A kapcsolatuk innentől kezdve már nemcsak csupán a szexről szólt, hanem érzelmileg is kötődni kezdtek egymáshoz.

Volt a könyvben egy-két olyan dolog és jelenet, amin csak pislogtam és nem tudtam hova tenni. Mint például amikor Margot Jack után leskelődik az erdőben - na az nekem nagyon nem illett a képbe -, illetve a puffancsdobálásra való hivatkozás, olyan sokszor szerepelt a könyvben, hogy a végére már sikítani tudtam volna tőle. Ettől függetlenül nagyon jól szórakoztam olvasás közben. Ráadásul Jacknek köszönhetően nagyon érzelmes történetben lehetett részem, melynek még - kapaszkodjatok meg - mélysége is volt. Ennek ellenére mégis úgy éreztem, hogy az az érzelmi potenciál, ami a történetben rejlett, nem lett maradéktalanul kiaknázva. Persze az is igaz, hogy az ilyen könyveket nem szabad túlságosan komolyan venni, csak élvezni és örülni annak a pár órás kikapcsolódásnak, amit nyújtani tudnak. Én legalábbis ezt tettem, és nem bántam meg.

Kiadó: Könyvmolyképző
Sorozat: After We Fall
Eredeti cím: After We Fall
Fordította: Moldova Júlia
Oldalszám: 336

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése