2020/05/24

, , ,

Süssünk, süssünk valamit... mondjuk banános sütit

Rém egyszerű és nagyon finom ez a banános süti. Bevallom én jobban szeretem a krémes és habos édességeket, de mivel alapanyag és idő híján vagyok mindig, így ez nem mindig jön össze. Most például valami olyan nagyon gyorsan elkészíthető édességre volt szükségem, amibe mindenképp kellett banán, ráadásul jó sok, ha lehetett. Merthogy sajnos gyakran járok úgy, hogy túl sokat vásárolok belőle, aminek aztán az lesz a vége, hogy szép lassan rám barnul az összes. Most is elég nagy mennyiségben barnítottam őket, és mivel így már senki nem eszi meg a családból, muszáj volt valamit kitalálnom, hogy ne vesszen kárba. És azt hiszem ennél jobb receptet nem is találhattam volna rá, hála neked Nosatly.

Hozzávalók:
  • 25 dkg vaj (puha)
  • 20 dkg cukor
  • 4 db banán
  • 4 db tojás
  • 1 csomag sütőpor
  • 30 dkg finomliszt
Elkészítés:
- Először is a lágy vajat kikeverjük a cukorral, majd a villával összetört banánokat is hozzákeverjük.
- Beleütünk 4 tojást, elkeverjük.
- Végül pedig a sütőporos lisztet is hozzáadjuk és gondosan összedolgozzuk az egészet.
- A masszát egy sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük, majd légkeveréses sütőben 190 fokon 20-25 percig sütjük, amíg szép aranybarna nem lesz a teteje.
- Felkockázzuk, és porcukorral megszórva tálaljuk.
Pár darabot én egy kis csokimázzal is megbolondítottam. Ja kérem, hogy az még nem szilárdult meg rajta? Nos, nálunk az ilyen apróságokra nem sok idő marad ám, mert úgy elkapkodják őket, hogy egy darab sem marad belőle. Fényképezni is csak azért tudtam, mert mindenkit kizavartam a konyhából.  :)

2 megjegyzés: