2020/10/02

Szeptemberi beszerzések

Mondanám, hogy ebben a hónapban elszaladt velem kicsit a ló, de mivel üzletből csak három könyvet vásároltam, a lent látható többi szerzemény között pedig akad olyan, amit cseréltem, és olyan is, amihez a molyon keresztül jutottam hozzá kedvező áron, így hát nem mondom. 

Nézzük, mikről is van szó. 

A Farkas asztalánál egy nagyon régóta várt könyv volt számomra, csere útján került hozzám és ahogy megérkezett, rögtön bele is kezdtem. Szerencsére nem csalódtam benne, igazán remek olvasmány volt, amit tényleg csak ajánlani tudok azoknak, akik a II. világháborús olvasmányokért rajonganak. 

A farkasos könyv után J.D. Robb Halálos sorozatának 3. részébe kezdtem bele, és mivel egyre jobban kezdek beleszeretni ebbe a sorozatba, így rögtön be is szereztem a következő két részt is. Sajnos innentől kezdve néhány kötetet már sehol nem lehet kapni. Ám mivel tavaly az első három részt új köntösben újra megjelentette a kiadó, így bízom benne, hogy a többi is hamarosan sorra kerül majd. (Ó csak jönne, jönne már szép sorban mindegyik!) Aztán a Verity, a Sohase feledd!, a Merci, nagyik!, és a Cirmos-hadművelet molyos vásárlás volt, a Belépés csak meghívóval és A lánykérés-t pedig a 21. Századi Kiadó akciójában vásároltam, potom 675 forintért darabját. Hát igen, ennyiért a hülyének is megéri, ráadásul mindkettő régóta birizgálta már a fantáziám, úgyhogy ahogy megláttam, rögtön le is csaptam rájuk. 
     
          

        

Összességében rég zártam már ilyen bőséges hónapot. Szerencsére semmiféle lelkiismeret-furdalásom nincs e rengeteg könyv beszerzése miatt, de azért szó-szó, innentől kezdve a decemberi hónapok akcióira gyúrva megpróbálom kicsit visszafogni magamat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése