2019/12/28

, , , , , ,

Elle Kennedy: The ​Mistake – A baklövés (Off-Campus 2.)

Az Off-Campus nyitó kötete (Az üzlet) után nem volt kétséges, hogy a következő részt is el fogom olvasni, hiszen az elsőt, úgy ahogy volt, imádtam, sőt még kedvenc is lett belőle, de erről a könyvről sajnos ugyanezt már nem mondhatom el.

A baklövés Grace és Logan történetét meséli el. John még mindig tele van féltékenységgel, feszültséggel és önsajnálattal, amiért a legjobb haverja barátnőjébe szerelmes. Búfelejtőként habzsolja a lányokat, akik teljesen odavannak érte. Grace pedig egy kedves, csendes és visszafogott elsőéves hallgató, amolyan tipikus jó kislány, aki csak messziről nézi a fiúkat. 

Grace és Logan egy véletlen folytán találkoznak egymással, amikor egy éjszaka Logan tévedésből a lány szobája ajtaján kopogtat a barátait keresve. Grace rögtön felismeri a srácot, aki titkon még tetszik is neki, így beleegyezik abba, hogy bentről hívja fel a társait. Logan figyelmét belépve azonban rögtön a Grace által nézett film tereli el, ami neki is nagy kedvence, így csatlakozva Grace-hez, együtt fejezik be a Die Hard filmmaratont - egy kis szexel megspékelve. Aztán mindkettőjük meglepetésére egyre többet találkoznak és amikor már kezdenének szépen összemelegedni,  Logan egy meggondolatlan baklövése miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt.


Először is szeretném leszögezni, hogy ebben a sorozatban nem lehet csalódni, mert Elle Kennedy stílusa annyira humoros, fiatalos és gördülékeny, a szereplői pedig annyira színesek, részletesek és szerethetőek, hogy tényleg élvezet olvasni róluk. Ugyanakkor azt is be kell vallanom, hogy ez a rész számomra kissé elmaradt az előzőtől, merthogy voltak benne olyan pillanatok, melyeket cseppet unalmasnak és túl szépnek vagy gyorsnak éreztem ahhoz, hogy igaz legyen. Persze tisztában vagyok azzal, hogy ezek a könyvek egyébként is távol állnak a valóságtól, mert például az itt szereplő (kigyúrt, okos, szexi és érzékeny, naná, hogy még sírni is tudó) pasik általában – elnézést az általánosításért – nem léteznek, mivel azonban irtó romantikus és álmodozó lélek vagyok, így roppant mód szeretek olvasni róluk. Ám álmodozás ide vagy oda, el kell ismernem, hogy muszáj határt szabni a képzeletnek, és ha lehet, a realitás talajától nem túlzottan elrugaszkodni, mert ellenkező esetben egyes szituációk kissé hihetetlenek lesznek, mely érzéssel itt most feltűnően sokszor találkoztam.
A sorozat német borítói - szerintem gyönyörűek.
Nem szeretném elspoilerezni a sztorit, ezért részletekbe nem bocsátkozom, de a könyv végén Logan apjának hirtelen elhatározása és a nagy romantikus finálé, melynek kiváltó okát én kissé erőltetettnek és mondvacsináltnak éreztem, némi szemöldök ráncolásra késztetett. Ennek ellenére a könyv első fele kifejezetten tetszett, szinte faltam a sorokat, tényleg letehetetlen volt, egészen addig, amíg Grace a nyári szünetre az anyjához nem utazott. Merthogy miután újra visszatért az egyetemre, megváltoztak a dolgok, egy egészen más Grace-t kaptunk vissza, és ez a hirtelen váltás nekem kissé zavaró volt. Persze hazudnék, ha azt mondanám, hogy innentől kezdve nem kötött le a sztori, de tény, hogy a könyv második felét unalmasabbnak a végét pedig kissé összecsapottnak éreztem. 

Szóval összességében vegyes érzéseim vannak a könyvvel kapcsolatban, mert annyira ugyan nem ragadott magával, mint az első rész, de mégis szerettem olvasni. Teljesen kikapcsolt és kellemesen elszórakoztatott, ráadásul rengeteget mosolyogtam a főhősök párbeszédein és édes évődésein. Kennedy stílusa; a szereplői, a humora, a váltott nézőpont, az egyetemi helyszín, sőt még az erotikus jelenetek is, amik megírásában szerintem baromi tehetséges ez a nő, hiszen egyik jelenetet sem éreztem kínosnak, kényelmetlennek vagy akár nevetségesnek, inkább nagyon is szexinek és vérpezsdítőnek… Szóval egy szó, mint száz, nekem ezek a dolgok nagyon bejönnek, úgyhogy mindenképp kíváncsi vagyok a sorozat következő köteteire is! 

 


1. The Deal - Az üzlet ~ Hannah Wells & Garett Graham 
2. The Mistake - A baklövés ~ Grace Ivers & John Logan 
3. The Score - A Pont ~ Allie Hayes & Dean Di Laurentis 
4. The Goal - A cél ~ Sabrina James & John Tucker 

Kiadó: Könyvmolyképző
Sorozat: Off-Campus
Eredeti cím: The Mistake
Fordította: Barthó Eszter
Oldalszám: 350

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése