2018/11/29

, , , , , , , ,

Elle Kennedy: The ​Deal – Az üzlet (Off-Campus 1.)

Ó istenem milyen nagyszerű könyv volt ez! Minden benne volt, amire csak vágytam. Nem akarok nagy szavakat használni, mert mégsem egy veretes műről van szó, de basszus, idejét sem tudom már mikor szórakoztam utoljára ilyen jól romantikus regényen.

Pedig a történet roppant egyszerű: adva van egy gazdag fiatal srác, aki a suli legmenőbb fiúja, és egy szegény fiatal lány, aki természetesen az iskola legjobb tanulója. Míg a srác nagy népszerűségnek örvend és habzsolja a csajokat, addig a lány egy amolyan szürke kisegér, aki inkább a háttérben szeret maradni. Az egyetlen közös dolog bennük a problémás múltjuk; Hannaht megerőszakolták, Garrettet pedig az apja terrorizálta és terrorizálja még most is. Amikor megismerkednek egymással, Garett csak azt akarja, hogy Hannah korrepetálja őt erkölcsfilozófiából, hogy a rossz tanulmányi átlaga ne álljon a sportkarrierje útjába. Hannah pedig, hogy Garett segítségével felhívja magára egy bizonyos Justin nevű fiú figyelmét. Alkut kötnek, és kezdetben nem is figyelnek egymásra, aztán szép lassan kialakul közöttük egy olyan erős érzelmi kötelék, ami aztán őket is meglepetésként éri.

Nos igen, a sztori valóban nem túl egyedi, kismilliószor találkozhattunk már ezzel a felállással és mégis. Elle Kennedy olyan szuperül írta meg e két fiatal egymásra találásának romantikus történetét, hogy arról én csakis fangörlös elragadtatással tudok beszélni. Imádtam a könyv minden sorát, egyszerűen alig bírtam letenni. Egy nap alatt a végére is értem, ami szerintem azért elég jól mutatja, hogy mennyire rá voltam kattanva.
És, hogy mi csavarta el benne ennyire a fejemet? Nos, először is...

…hogy hihetetlenül olvastatta magát, ami egyértelműen az írónő rendkívül olvasmányos és gördülékeny stílusának, na és imádnivaló humorának volt köszönhető.

... hogy a kedvenc váltott szemszöges írásmódomban íródott.

…hogy Hannah és Garett karakterét nem lehetett nem szeretni. Amellett, hogy nagyszerűen kiegészítették egymást, olyan értelmes fiatalok voltak, akiknek - nem hazudok - komoly céljaik voltak a jövőre nézve. Olyanok, amikért még harcolni is képesek voltak. (Igen, ezen én is kicsit meglepődtem, mivel ebben a műfajban nem ennyire motivált, illetve nem pont ebben motivált szereplőkhöz vagyok szokva... szóval wow.)

…hogy tökéletesen működött közöttük a kommunikáció, ami szintén kellemes meglepetésként hatott rám. Végre egy olyan románc, ahol a szerelmesek nem beszélnek el egymás mellett és nem futnak fölös köröket, hogy megbizonyosodjanak maguk és partnerük érzelmeiben.

…hogy rendkívül szórakoztatónak találtam a szereplők incselkedő perlekedéseit és vicces párbeszédeit. Hihetetlen mennyit nevettem és mosolyogtam Garett nagyképű beszólásain és Hannah hárításain.

…hogy a kettőjük közötti kapcsolat, olyan lassan és biztosan bontakozott ki, hogy az totál hihető volt számomra. A szenvedélyes forró jelenetekről meg jobb ha nem is beszélek.

…hogy amikor komolyabb és érzelmesebb vizekre evezett a történet, az is teljesen rendben volt. Egyik szereplő sem dagonyázott saját önsajnálatában, nem nyafogott és drámázott szomorú múltja miatt, hanem a történtek után mély lélegzetet véve újra talpra állt és inkább a jövőre koncentrált mintsem a múltra.

…hogy másokkal ellentétben engem egy cseppet sem zavart, hogy a könyv végén a hepiend előre borítékolható volt és hogy a cselekmény sem tartogatott óriási meglepetéseket. Röhögni fogtok, de én még így is képes voltam izgulni a vége fele, hogy minden jóra forduljon.

és végezetül, mert a mellékszereplők is annyira jó arcok voltak és olyan remekül színesítették a regényt, hogy a sorozat következő három részét is már berendeltem magamnak - a világért ki nem hagynám őket.

Úgyhogy a  magam részemről én rendkívül jól szórakoztam. Imádtam a könyv minden sorát - gondoltam  leírom még egyszer, mert nem tudom elégszer mondani - így a műfaj kedvelői számára csak ajánlani tudom. Olvassátok, megéri. 

"A suli bármelyik csaja a fél karját odaadná, hogy korrepetálhasson, erre ez? Úgy menekül előlem, mintha arra kértem volna, hogy közösen áldozzunk fel egy döglött macskát a sátánnak." 


1. The Deal - Az üzlet ~ Hannah Wells & Garett Graham 
2. The Mistake - A baklövésGrace Ivers & John Logan 
3. The Score - A Pont ~ Allie Hayes & Dean Di Laurentis 
4. The Goal - A cél ~ Sabrina James & John Tucker 

Kiadó: Könyvmolyképző
Sorozat: Off-Campus
Eredeti cím: The Deal 
Oldalszám: 438
Fordította: Barthó Eszter

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése