2019/05/04

Április könyvekben

Áprilisban nagyon visszafogott voltam, annak ellenére, hogy ez a Könyvfesztivál hónapja volt. Nem is tudom mikor esett meg velem utoljára, hogy szinte alig találtam valami kedvemre valót az új megjelenések között, úgyhogy rendhagyó módon ezt a hónapot most csak négy könyvvel zártam.  Ám úgy tűnik, hogy ezzel a pár darabbal is igen erősen meggyűlik a bajom, mivel az olvasásaimat tekintve csigalassúsággal haladok előre. Ami természetesen nem annak köszönhető, hogy ne lenne kedvem egy kényelmes fotelben ülve pár órácskát zavartalan olvasással tölteni, hanem mert mostanában annyira elfoglalt és ennek köszönhetően fáradt vagyok, hogy esténként, amikor végre kézbe vehetek egy könyvet, pár oldal után rögtön leragad a szemem.
Egyébként most A Szent sziget olvasásában vagyok benne, ami nekem eddig nagyon bejön. Épp a minap néztem, hogy a sorozat külföldön már a 11. résznél tart, szóval megnyugodtam, hogy utánpótlásból nincs hiány. Már csak abban kell reménykednem, hogy a kiadó is folytatni fogja majd Ryan főfelügyelő történetét - én mindenképp vevő lennék rá.

És hogy vajon mit hoz a következő hónap? Nos, májusra is vannak már terveim, gyarapodik szép lassan a már egyébként is elég hosszú kívánságlistám, még ha néha ki is húzok belőle egy-két olyan kötetet, amire miután alszom egy kicsit már annyira nem is nagyon vágyom. Mindenesetre egy biztos: nem esek kétségbe, mert olvasnivalóm mindig akad. És hogy netán egyetlen hónapot is üres kézzel zárjak? Hahhh! Na hát olyan még soha a büdös életben nem fordult elő velem.   

Jaj, és a nagy hírt még nem is újságoltam nektek! Kiolvastam az első vcs könyvem. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése