2021/04/25

,

Szemezzünk

Nem titok, hogy odavagyok a szép borítókért. El sem tudjátok képzelni, hogy hányféle téma szerint gyűjtögetem őket a molyos polcaimon meg itthon a gépemen. A szemes borítókból eddig különösen sokat sikerült összeszednem, de persze más témák, mint például a csigalépcső, pillangó, nő kalapban, pasi hátulról és természetesen a meztelen férfi felsőtest - ó anyám, hogy abból mennyi van  - is nagyon népszerű. Elsősorban magyar borítókat gyűjtök, de ha például olyan szépeket találok az adott témában, mint a legalul látható sorozat, akkor persze azok is felkerülnek a listámra. A teljesség igénye nélkül összeszedtem néhány szemes borítót, nem is a szépségük miatt, mert van közöttük jól és kevésbé jól sikerült is, hanem inkább a variációk egy témára lehetőségek bemutatására. 
Persze az egyforma borítójú könyvek is nagyon érdekelnek, őket is vadászni szoktam, ebben a témában eddig csak ezt a kettőt találtam.
A hazai sorozatok közül pedig a Ne érints szériát emelném ki, amit szerintem már mindenki ismer. 
Nem úgy, mint ezt az angol sorozatot, ami szintén nagyon figyelemfelkeltő. Hát nem gyönyörű?
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése